۱۴ پاسخ

هم یکسالگی هم دوسالگی
بخاطر سلامتیشونه هرجایی دیگع دلرحمی خوب نیس

با اینک دخترم همچیزش طبیعی من هم یک سالگی بردم هم دو سالگی

سلام مامانای عزیز( گــروه )زدیم تو ایتــا و تمام مامان های گهــواره اونجا چت میکنن تمام سوالات شما رو مامان های باتجـربه جواب میدن بصورت علمی و منطقی و کنار هم خیلی چیزها برای رشد کودک یاد خواهیم گرفت و همچنین در مواقع سخت کنار شما خواهیم بود که به راحتی از این چالش ها عبور کنید منتظر شما هستیم کنار هم مشکلات کودک خودتون با یه مشاوره درست که حاصل تجـربه های صحیح که در زندگی مامان های باتجربه کسب شـده بسادگی حـل میشـه کافیـه خودت بخوای که کمکت کنیم
مشاوره دارویی/خواندن نتیجه آزمایش/ارتباط بامـامـا
😍 مطالب آموزنده هم میزاریم 😍

آیــدی ایتـا😍👇

@ninigap

وقتی سرچ کردید بعد روی قسمت عناوین بزنید تا اسم ایدی براتون مشخص بشــه پیام بدین لینک گروه براتون ارسال کنم 😘

دکتر پسر من گفت اگر رشد خوب باشه نیاز نیست ببری ازمایش

اول اردیبهشت برای اولین باذ

خیلی سخت بود خواهر خیلی سخت...

کسی ک بچه رو‌آروم‌ میکنه رو‌حتما ببرم. اون شخص خاله‌م بود.

ضمنا آزمایشگاه کودک‌ ببر اصلا نذاشتن یارا آمپولو ببینه فقط اون بند رو‌ک‌ب دستش بستن جیغ زد و‌درد وارد شدن سوزن ک نفهمید سوزن فرو کردن کلا نذاشتیم ببینه

دکتر پسر من دکتر باتجربه ای ه ، گفت نیازی نیس ببری دو سالگی منم گوش کردم بهش. همون ۹ ماهگی یه بار فقط بردیم

من کلااا نبردم تا حالا فقط یکبار بیمارستان بستری شد هرچی آزمایش گرفتن اونه
دردش به جونم بمیرم براش سوزن سوزنش کردن🥲❤️‍🩹

من دو روز پیش بردم چکاپ چون خودم کمخونی ارثی دارم واجب بود ببرم مطمئن شم داره یانه

من هم ۸ ماهگی بردم هم دوسالگی

من یک سالگی هم نبردمش گناه داره😑😂

منم نبردم.

دقیقا دکتر به منم گفتم یکسالگی داده دیگه لازم نیست به نظرم بچه همه چیزش طبیعیه منم دیگه اصرار نکردم

من فقط یه بار دو سالگی بردم

دیگه هم نمیبرم یه دکتر به من گفت ۳تا اصل بچه که لازمه درست باشه
خوب بخوابه/خوب بخوره/خوب دستشویی بره اینا اکی بود
زیاد دستکاریش نکنید😂😅

یک سالگی چکاپ داد دیگه دوسالگی نبردیم دکتر نگفت ببرین یانبرین خودمون نبردیم

سوال های مرتبط