۱۲ پاسخ

به دکترت بگو بهت پروبیوتیک بده باکتری های بدنت تنظیم بشه. مصرف زیاد انتی بیوتیک هم میتونه قارچ بده، یا مصرف شیرینی جات زیاد...
دوغ و ماست پروبیوتیک زیاد بخور. لباس زیر فقط نخی و یکمم گشاد بپوش، بدنت به اون دارو مقاوم شده باید داروتو عوض کنه یکمم مدتشو طولانی تر کنه.

یه حوله تمیز هرموقع میری دستشویی با خودت ببر همیشه خودت را خشک کن من از روزی که این کار را کردم خوب شدم با دستمال کاغذی خشک نکن

چرا قرص بهت نمیده دکترت لباس زیر نپوش اصلا فقط دامن بپوش شلوار نخی بپوش خیلی بهتر میشی 🙏

عزیزم منم اینطوری بودم قرص بایوفم نوشت دکترم الان میخورم دوماهه بزا ماهه سومم نوشت بگیر بخور خیلی خوبه برای عفونت

به شوهرت مترونیدازول بده بخوره منم یه بار اینطور شدم اصلا خوب نمیشدم با پماد و دارو هم خوب نشدم آخر سر دکترم گفت شوهرتم باید قرص بخوره و خودتو حتما بعد از سرویس خشک کن با سشوارم میتونی

ببین تو خونه اصلا لباس زیر نپوش
دسشویی میری خوب خودت وخشک کن
اگه رابطه دارین یه وقت شوهرت عفونت نداره؟

عزیزم اگه دکتر به شوهرتم دارو نداده ممکنه خوب بشی دوباره از شوهرت بگیری
من قبلا عفونت قارچی گرفته بودم دکتر به شوهرمم قرص داد

من اگ یکم دیر شه صبحانه قشنگ بهم میریزم می‌خوام بالا بیارم اصلا ی طوری

من ژل شست و شو برای پوست حساس استفاده میکنم خیلی خوبه

شوهرت بهداشت و رعایت میکنه؟ شاید از اون میگیری

والامنم دارم هیچ کاری نمیکنم دردو سوزش ندارم دکترگفت عب نداره

شاید از همسرت منتقل میشه بهت. همیشه خودتو خشک کن. لباس زیر اصلا نپوش

سوال های مرتبط