خانوما چه شیر خشکی خوبه

۲ پاسخ

من سیمیلاک‌توتال کامفورت میدم کمکی
خیلی خوبه هم‌خوشمزست هم یبوست نمیشه

هرچی به بچه ات میسازه. خیلی فرقی از نظر مواد مغذی ندارن، همه اشون کامل هستن. مثلا بچه من با نان یبوست میشد، با ببلاک دلپیچه داشت ولی با آپتامیل خیلی خوبن. باید تست کنی

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷🩵 مامان نینی🩷🩵 ۱ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی