۲ پاسخ

هر چهار ساعت بینیشو با قطره بینی و پوار تمیز کن و صبوری کن تا دوره ش بگذره
مگه اینکه تب کنه خدایی نکرده. اون موقع ببرس دکتر

نه عزیزم استامینوفن ربطی نداره یکم صب کن شاید حساسیت به فصله شاید سرماخوردگیه

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی