دیگه نزدی دیگه
😆الان چرا مهمه برات؟
فاج اطفال سرخک ایناس فردا بچه بگیر چیکار میخوای کنی
ببر دکتر یا مرکز بهداشت راهنمایی کنن بزن
واقعا چرا نزدی؟☹️☹️من شب قبل واکسن های اهورا خوابم نمیبرد که فقط صبح بشه برمواکسن بزنه حتی یه بار برف بود همه جا بسته بود انقدر گریه کردم که واکسن بچم داره عقب میوفته چندروز🤦🏻♀️
چرا نزدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.