۳ پاسخ

من همون اولا که غلت زدن رو یاد گرفت جمع کردم

من بچم همینکه از تو گهواره غلت میزد جمع کردم
حدود 5 ماهش بود فکر کنم
بیشتر نخوابندمش

من گهواره رو ۱۴ماهش بود جمع کردم که دیگه نبینع. چند روز میخاسم بخوابونمش خیلی اذیت میکرد هی از رو‌پام بلند میشد میرفت
ولی کم کم خوب ضد الان رو‌پام میخوابه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی