۵ پاسخ

من کالاندولا زدم خوب شد ببشتر وقتا هم میشورم و چرب میکنم

مامان مانیا جون سر پسرت اندازه بود ب منم گفتن بزرگه دارم سکته میکنم ظاهرشون بد نیست

گرم نگیرش بچه رو دورش چیزی نپیچون
فضا رو هم خنک کن

پودر بچه فیروز بزن خیلی خوبه و کرم کالاندولا هم خوبه ،زود خوب میشه بااینا و اینکه زیاد گرم نگهش ندار در دمای متعادل نگهش دار

پودر بچه از همه چیز بهتره

سوال های مرتبط