من کالاندولا زدم خوب شد ببشتر وقتا هم میشورم و چرب میکنم
مامان مانیا جون سر پسرت اندازه بود ب منم گفتن بزرگه دارم سکته میکنم ظاهرشون بد نیست
گرم نگیرش بچه رو دورش چیزی نپیچون
فضا رو هم خنک کن
پودر بچه فیروز بزن خیلی خوبه و کرم کالاندولا هم خوبه ،زود خوب میشه بااینا و اینکه زیاد گرم نگهش ندار در دمای متعادل نگهش دار
پودر بچه از همه چیز بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.