۲۰ پاسخ

فقط زینک اکساید

کلیترومازول اول بزن روشم زینک بزن زود خوب میشه

روغن نباتی !یا روغن گاو

کرم ضد التهاب و سوختگی فیروز عالیه بچه های ی من با هیچی خوب نمیشدن مگر با همین فیروز

پناتن بزن عزیزم خیلی خوبه

روغن نباتی هم امتحان کن

پماپ تریامینیسولون ان ان بزن خیلی خوبه.. بعد وقتی سوخته بزار یکم باز بمونه کمتر پوشک کن تا سوختگیش خوب بشه.. بزار هوا بخوره

ففط روغن نباتی

تریامیسولون ان ان
روغن جامد

عکس پمادا تو تاپیکام هست ببین دکتر داده بود ب پسرم سریع خوب شد

عزیزم بهترین درمان سوختگی دوا گلی مول اب رو اتیش عمل میکنه الان داروخانه ها هم دارن بعدش هم روش پماد پپروسین بزن

اول اینکه حتما برای تعویض پوشکش با اب ورم بشورش و بعد خوب خشکش کن چند دقیقه اجازه بده پوستش هوا بخوره و آزاد باشه
به هیچ عنوان پودر بچه نزن بهش
پماد کالاندولا از شرکت دینه براش بزن یه لایه نازک بعد پوشکش کن دوباره
حداقل روزی بار با یه شوینده خیلی خیلی ملایم و مقدار خیلی خیلی کم شوینده( در حد یه مقداری کف فقط) بشور ناحیه سوختگی رو
ضمن اینکه تمام چین‌های بدن بچه رو با پدهای پنبه‌ای و اب جوشیده ولرم شده پاکن هرروز دیگه سوختگی تو هیچ ناحیه‌ای نمیگیره ان‌شاءالله

پماد سوختگی ناژو

سلام شاید روش خوبی نباشه ولی عالیه برای سوختگی من بچم با هیچ‌پماد سوختگی خوب نشد روغن آشپزی زدم براش اگ روغن جامد باشه عالی تره ولی دو روزه خوب شد

اِن اِن

بعد این ک پوشک عوض کردی بزار پنج تا ده دقیقه هوا بخوره بعدم واس سوختگی میگن روغن جامد بزار پخچال بزن خوبه میشه زود

بهترین چیز برای عرق سوز روغن نباتی

بشورش بازش بزار چند ساعت بعدش زینک

وقتی میشوریش قشنگ خشک کن پودر بچه هم بزن براش کرم کالاندولا زینک سیوند استفاده کردیم خیلی خوب بود ، حتی وقتی خوبم شد باز کرمو بزن چند روز

زینک اکساید داری بزن والا کرم پرودرما من برای بچم زدم همیشه جواب بود

سوال های مرتبط