۳ پاسخ

باید بری دکتر رحمت فریز کنه گلم
درد و اذیتی هم نداره
ی لوله وارد واژنت میکنه ی گازی ازش خارج میشه که اون زخم رحم یخ بزنه بش میگن فریز کردن و زود هم خوب میشه

اگر قصد بارداری‌ ندارید
برای درمان و ترمیم زخم‌ از مکمل های حاوی بروملین یا آناناس استفاده کنین مثلا مکمل آناهیل

زخم نا جور رحم من شنیدم فریز میکنن

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری