کسی تو ۷ هفته سونو رفته برا قلب

۸ پاسخ

آره منم هفت هفته رفتم

اره من شش هفته و سه روز رفتم

من رفتم هفت هفته ولی سنو گفت ۶هفتمه و قلب تشکیل شده بود

من ۷هفته۱روز رفتم

بله من رفتم

من شش هفته و پنج روزم بود رفتم سر دخترم ،تازه صدای قلبشم برام گذاشت در حد ۳-۴ ثانیه

اره من 7هفته رفتم

من رفتم همون ۷ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهربون پسر مامان مهربون پسر هفته بیست‌وسوم بارداری