۶ پاسخ

چهل روزگی هیچ غسلی نداره

واسه بچه که هر ده روز غسل مولود
روز چهل هم بچه غسل مولود
مادر هم غسل استحاضه

اینا همش من درآوردیه

پیش ما غسل نداره اگ‌ خونریزی تموم شده باشه همون غسل جنابت رو برمیداریم برا بچه هم چهل کاسه اب توش طلا و سنگ و گل میریزیم قبلش بدن بچه رو با اب نمک میشوریم وقتی خشک شد یکم میاییم به اون‌ ابمون قران میخونیم و باهاش سر بچه رو میشوریم بعد دورهمی یه جشنی کوچیک کیک و اینا میگیریم و یکم پول هم صدقه میدیم

اره
ما یه رسمای باحالی داریم😂بهش میگیم چله بُری

بچه ک دوش ساده میگیره
مادر غسل استحاضه میریزه

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی