بچه های شمام اینجوری خودشون میخورن🤣🤣😍

تصویر
۹ پاسخ

وا مگه از الان بستنی میدین؟؟

بچه من حساسیت داره تا حالا بهش ندادم😔

البته اینجا داره ماست میخوره

تصویر

اره🤣🤣🤣.

اینو چی میگی😐😂

تصویر

اره دقیقا

آره هر دفعه یچی بخوره باید دوش بگیره😂🥲
نوش جونش

من از این ویفری هه میگیرم میدم بهش

🤣🤣🤣

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی