خیلی زوده واسه از پوشک گرفتن از دوسال و نیم اقدام کنین... چ عجله
اماده نیس براش کتاب و کلیپ و داستان از خودت بگو دوماه دیگه امتحان کن (شورت ک لیبل عروسکی داشته باشه بگیر)
عزیزم چیکار میکنی که فرشات نجسنشه؟ منم میخام از پوشک بگیرم
از شیر گرفتی بچه اتو؟
زوده عزیزم
میبریش بنشونش ابو باز کن تا تحریک شه جیش کنه عجله نکن برای بیرون آوردن اینجوری عادت میکنه من دخترمو یه ماهی هست خودش گفت دیگه
عجله نکن برای دستشوویی کردنش بچه منم همینجوره ولی میبرمش بیرون انقد میشینم هی یکم پا میشه بازی میکنه هی میگم بشین دیش کن دیش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.