۲ پاسخ

دخترم گورارشش حساسه بیومیل دادم انقدر یبوست شد بعد یک هفته انگار مدفوعش مئه یک تیکه سنگ شده بود ولی الان نان اوپتی پرو میدم خوبه خداروشکر

من دادم پسرم به نان حساسیت داد استفراغ داشت
ولی بیومیل پلاس دادم خوب بوذ

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۸ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی