چقدر دیر عزیزم!!!!! اصولا بهترین زمانش دکترا میگن ۴۰تا۶۰روز هست
سلام چراانقدر دیر بچه هارو ختنه میکنین من هرچی این چند روز نگاه میکنم همه پنج سال خورده بودن من پسرم ۵۲روزش بود ختنش کردم چون دل درد داشت همش پیچ میخورد دکترگفت هرچی زودتر ختنه کنید،منم همون موقع بردم ختنه کردم اصلااااااااااا هم اذیتم نکرد اصلااااا
خب کاش میگفتی کدوم شهر🥴🥴
اگه تهران هستی. دکتر امیر حسن محبوبی تو خیابون شریعتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.