خانوما چیکار کنم خیلی درد دارم دارم میمیرم از کمر درد

۹ پاسخ

استراحت کنید بهتر نشدید از دکترتون بپرسید

دختر خالع من ۳۶هفته زایمان کرد

منم دارم

انشالله چیزی نیس استراحت کن

شاید نینی داره میاد😃

برو بیمارستان احتمالا موقعه زایمانت باشه

من دیگه اینقد درد میکشم خسته شدم

برو بیمارستان

شاید وقته زایمانتونه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۷ ماهگی