خانوما از دندون درد دارم میمیرم چیکار کنم

۶ پاسخ

چایی رو بزار ولرم بشه نمک بریز قرقره کن فقط قورت نده فشارت بره بالا

خمير نمك و فلفل درست كن بزار رو دندونت

میخک بگیر بزار روی دندونت

اب نمک قرقره کن

خمیر دندون بزن رو دستت با دست بکش رو جایی ک درد داره یکم بمونه بعد بشور

یخورده زرد چوبه تو آب ولرم بریز قرقره کن به دکترت هم بگو من تو هفته ی شما اموکسی سیلین. دونه ای یکروز میخوردم البته تجویز دکتر بود

سوال های مرتبط

مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری