دارم از دندون درد میمیرم چیکار کنم؟

۱۰ پاسخ

موم عسل بجو. آب رو آتیشه

میخک بذار روش

پودر زنجبیل و فلفل سیاه باهم قاطی کن با یه قطره آب که خمیری بشه بزار رو دندونت سریع خوب میشه

قطره میخک بذار نذار سرما بهش بخوره

دنتول بزن... با اب نمک قرقره کن

دکتر نامه میده درست کنی اگ نیاز به عصب کشی داره

ژل بیحس کننده میخک من میزدم اثر زیادی نداره کلا داره های بی حسی روی دندون به قول قدیمی ها باد بچه است بیفته به دندون مادر بیچاره ای 🥲 من دوتا دندونم می‌گرفت بعد سرتاسر بود 🥴😫

میخک بزار . زرد چوبه میگن خوبه

ابلیمو نمک قاطی کن قرقره کن. اگه دندونت سوراخه نشاسته پرکن توش.

میخک داری؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری