از دندون درد دارم میمیرم چیکار کنم 😥😫

۴ پاسخ

یک کم آویشن و ابلیمو و نمک باهم کن بزار رو دندونت جوری بزار رو لسه هم باشه دو دقیقه باشه ارومه منکه امتحان میکنم همش خوب میشه

استامینوفن ساده رو یا بخور یا نصفشو بزار رو دندونت یکم بمونه بهتر میشه

به قول شوهرم فقط ابن سیرین 👌😂
سیر له کن بزار لای دستمال کاغذی بعد یکی دوساعت بزار رو دندونت خیلییی عالیه تا چند ماه دیگه دندون درد نمیگیری

استامینوفن ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری