اولش اکثرااینجورین با تکراروتمرین یادمیگیرن
عزیزم اشکال نداره یه دو سه روز صبر کن نمیفهمه کی جیش میاد کم کم متوجه میشه من پسرم اینجوری بود البته اون ترس از چاه داشت دیگه بردم تو حموم کم کم راه افتاد الان دیگه حل شد کلا
دسشویی نبر ببر حموم لختش کن بشین باهاش بازی کن. یه ساعتم شد شد وقتبی جیشش ریخت با ذوق و شوق نشونش بده اونوقت تازه متوجه میشه این چیه .
فقط صبوری کن
کثیف شدن خونه مهم نباشه
چون تا بخان کامل یاد بگیره زمان میبره
دختر من ۶ماه زمان برد تا کامل یاد بگیره
اوایل ک پوشکش باز کردم حتی برای دستشویی رفتن هم گریه میکرد
یکماه زمان برد ک راحت بره دستشویی
عزیزم ۳ سال پوشک پاش بوده چه انتظاری داری سریع یاد بگیره
اولش همینه دیگه .
هنوز اماده نیست .جایزه براش بخر مثلا بادکنک بچسبون تو دستشویی بگو هر بار بری جیش کنی جایزه میگیری.پسر منم دو هفته اول همکاری نکرد بعد خودبخود درست شد.به نظرم همه مراحل خودش درست میشه مثه راه رفتن حرف زدن نگران نباش.من پسرمو از جیش گرفتم ولی هنوز پی پی ش رو تو مای بی بی میکنه
همه بچه ها اولش نمیفهمن
ماهم همینطور بود
فقط باید صبور باشی
صبوووری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.