پای پسر منم اینجوری شده بود عکسشو تو تایپیکام گذاشتم
پوشک چی میبندی؟
این مدل حساسیته عزیزم
حساسیته
فک کنم حساسیت داده
مارکش رو عوض کن این سری
یه چند روز زیاد باز بزارش بزار خوب بشه کلاندولا سیوند و کلوتریمازول بزن هر ساعت
کالاندولا بزن براش و ببرش دکتر
وای بچه الهی سوخته ببر دکتر پماد بده
فک کنم حساسیت باشه پسر منم اونطوری شده
از چ مارک پوشک استفاده میکنی؟!
قارچ هست،پماد کلوتریمازول بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.