ای جااانم بسلامتی باشه عزیزم 😘 چطور بود تا اینجا مثل دوماهگی بود؟یه واکسن بود؟
منک دخترم خیلی اذیت شد سر واکسن چهارماهگی مدام گریه میکرد ....برعکس دوماهگی ک براش راحت بود
مبارکه،🥺😍
منم چند وقت دیگه باید ببرمش 🥺
اخی عزیزم واکسن ۴ماهگی نسبتا بهتر از دوماهگی بود نکران نباش فقط مراقب تبش باش
منم چند روز دیک باید واکسن شش ماهگی بزنم🥲
مبارکه ان شاالله براش خوب باشه
منم چن روز دیگ باید 4ماهگیشو بزنم🥲
واکسن چهارماهگی هم دوتاس؟؟
شیر ک نمیخورن ادم کلافه میشه🥲
نگران نباش من دو روز پیش زدم خداروشکر مشکلی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.