۸ پاسخ

ای جااانم بسلامتی باشه عزیزم 😘 چطور بود تا اینجا مثل دوماهگی بود؟یه واکسن بود؟

منک دخترم خیلی اذیت شد سر واکسن چهارماهگی مدام گریه میکرد ....برعکس دوماهگی ک براش راحت بود

مبارکه،🥺😍
منم چند وقت دیگه باید ببرمش 🥺

اخی عزیزم واکسن ۴ماهگی نسبتا بهتر از دوماهگی بود نکران نباش فقط مراقب تبش باش
منم چند روز دیک باید واکسن شش ماهگی بزنم🥲

مبارکه ان شاالله براش خوب باشه
منم چن روز دیگ باید 4ماهگیشو بزنم🥲

واکسن چهارماهگی هم دوتاس؟؟

شیر ک نمیخورن ادم کلافه میشه🥲

نگران نباش من دو روز پیش زدم خداروشکر مشکلی نداشت

سوال های مرتبط