خانما من بچم از صبح ۷ بار شیر پرید تو گلوش دلیلش چیه؟

۴ پاسخ

منم بچم همین شکلی بود و هست ولی حالا ۷ بار نه ولی زیاد تو گلوش میپره
طبیعیه بچه ها تا بیان عادت کنن به خوردن شیر طول میکشه نترس فقط صاف بگیرش اگر سرفش تموم نشد رو به شکم به خوابونش یا رو شونه خودت بزن پشتش


بیشتر هم به خاطر زیاد اومدن شیره

جریان شیرت زیاده

شاید جریان شیرت تنده قبل اینکه بدی یکم خالی کن سینتو

عزیزم شیرت زیاد یا کم ؟ اگه شیرت زیاد باشه .مک که میزنه شیر زیادی وارد دهن بچه میشه نمیتونه همه رو بخور میپره تو گلوش .شایدم رفلاکس داره اولی داره خودشو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی