دخترا اینو واسه دخترم گرفتم چقدر می ارزه

تصویر
۱۷ پاسخ

۵۰۰ تومن

بستگی ب جنسش داره خب نخ پنبه باشه ۱ و۱۰۰ اینا گیاهی و پلاستیکی باشه ۳۰۰ اینا

ازکجا گرفتی منم میخوام

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

کجا گرفتی؟

عزیزم مبارکش باشه
من چقدر از ذات خوبتون خوشم اومد،کاملا بی ریا قیمت و نوشتین👌👌
چقدر بدم میاد از آدمهای فیس و افاده ای😒

حضوری یا آنلاین؟

چه خوشگله مبارکش باشه

۳۰۰ ت.

450

۲۷۰تومن

من از مشهد ۲۰۰ گرفتم

راستی مبارکه❤️❤️

۳۵۰ تومن

مبارکش باشه...۴۰۰

۴۰۰ رومارکش چی نوشته؟ام اند ام ایرانی ۴۰۰تا۴۵۰هس من نخریدم البته

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۱ سالگی
مامان اقا مهدی و محنا مامان اقا مهدی و محنا ۱ سالگی