ببخشید عزیزم عدد انتی کدوم میشه؟؟
عاها ترسیدم اخه🥺🥺
خوبه آزمایشت عزیزم نگران نباش ریسکات منفی هستن عدد ان تی هم خوبه
میگه این آزمایش صد در صد تضمین نمیکنه که خدانکرده بچه مبتلا به سندرم باشه یا نه
اینو توی برگه هگه مینویسن.
نوشته این آزمایش ۱۰۰ درصد نیست و غربالگری های بعدی هم باید انجام بشه. نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.