ریسک اختلال کروموزی بالاس باید سلفری بدی انشالله ک اشتباه ازمایشگاهی باشه و سلفری اوکی باشه
نگران نباش عزیزم برای اطمینان میگن ی ازمایش دیگه بدی ایشالله که خوبه همه چی
سلفری قبل عیدرازی هزینش۸۹۵۰بودالان نمیدونم چندشده
من۲۵بهمن دادم۵اسفندجوابش وتحویل دادن بااینک گفته بودن۱۸اسفندتحویلع
ریسک داره میگن سلفری یاامینوک خودت بایدتصمیم بگیری
سلفریم حتمارازی انجام بده تورشت فقط رازی زودترازهمه جوابومیده
اصلا نگران نباش منم ریسک زده بود سلفری دادم خداروشکر همه چی خوب بود این آزمایشش خطا داره
سلفری میدی و میگن سالمه انشاالله نگران نباش
فقط زود انجام بده که تا قبل انومالی جوابش بیاد
ریسک یکمی بالاست سلفری انجام بده ب امید خدا اون جوابش سالم در میاد
باید سلفری بدی ریشک داره ولی نگران نباش خیلیا سلفریشون اوکی هست
باید سلفری بدی عزیزم ازمایشت ریسک نشون میده برای سندروم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.