۶ پاسخ

کوادمارکر رو میگی . چون برای بعضیا نیازه برای یه سری هم دکتر برای دقت بیشتر مینویسه من انجام دادم بااینکه ان تی خیلی خوب بود دکترم گفت دقت اون بیشتره پیش هر دکتر زنان دیگه ای بری ان تی رو نشون بدی ممکنه بنویسه اگه دکتر خودت نیس

هفته ۱۵ تا ۱۶ یه آزمایش کوادمارکر هست که اگر دکترتون براتون نوشته باید انجام بدین، دیرتر نشه
آزمایش خون هست در مورد ژنتیک و نقص لوله های عصبی و...

ازمایش هفته ۱۶ من ندادم
همزمان با ان تی یه آزمایش دادم فقط اونه
بعدش میریم برای سونو و ازمایش اونومالی تو هفته ۱۸
بعدش ازمایش دیابت بارداری تو ۲۴ هفته

هفته ۱۵ اوم یه غربالگری داری که ازمایش خونه

اگه ازمايش يا سونو انتى ريسك داشته باشه بايد انجام بشه

هفته ۱۸ هفته و ۳ روز انومالی داری

سوال های مرتبط