چ کنم بچه خوب وزن بگیرع؟
بارداری
فرزند پروری

۶ پاسخ

هرروز صب تخم مرغ هر جور دلت میخاد بپز.بستی هر روز من روزی دوسه تا میخوردم

بادام زمینی بخور

دکتر بهم لیدی میل داده و اینکه آجیل لبنیات و حبوبات بخور به چاق شدن نیس باید مواد مغذی بخوری

چرا انقدر وزن جنین مهمه براتون؟البته اگه کمبود نداره چرا دوست دارین بیشتر باشه؟

لیدی میل به تجویز دکتر خوبه
تخم مرغ .گوشت مرغ کباب حلیم بستنی آجیل عالیه اینا مخصوصا کباب برا من جواب بودن اینا البته یا مولتی ویتامین

پودر لیدی میل بخور ،اگ قندت بالا نیست بستنی دلسترم هروز بخور ،و اینکه سفیده تخم مرغ خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط