درست میشه برای منم چندروز پیش اونجوری بود
فهمیده میخواد دوباره بازبشه داره گریه میکنه وسوز دل میده😂😂
تازه من ۷سال از سزارینم میگذره ولی بازم سوزش داشتم
منم همینجوری بودم، اوایلش بخاطر کش اومدن پوست شکم خیلی میسوزه خیلی اذیت شدم ولی از آخرایه ۶ ماه دیگه سوزش نداشتم
بخاطرکش اومدن عضلات زیرشکمت نگران نباش ب دکترت بگو
چند وقت از سزارین قبلی گذشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.