سلام خانما من ۲۷هفتمه
جا خط سزارینم سوز میده چرا
میسوزه آخه🥲😭

۶ پاسخ

درست میشه برای منم چندروز پیش اونجوری بود

فهمیده میخواد دوباره بازبشه داره گریه میکنه وسوز دل میده😂😂

تازه من ۷سال از سزارینم میگذره ولی بازم سوزش داشتم

منم همینجوری بودم، اوایلش بخاطر کش اومدن پوست شکم خیلی میسوزه خیلی اذیت شدم ولی از آخرایه ۶ ماه دیگه سوزش نداشتم

بخاطرکش اومدن عضلات زیرشکمت نگران نباش ب دکترت بگو

چند وقت از سزارین قبلی گذشته؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
معصومه معصومه قصد بارداری
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی