مبارکه، سفت و سخت باید میگرفتین، فعلا کاریه که شده، 🍃🌜
بچه نمیخاستی باید مراقب بودی که بعد به فکر سقط نباشی
خوبه بابا
من دخترم ۷ ماهش بود حامله شدم
۱۸ ماه ک خوبه
وای مامان
دیگه باید بخای باهم بزرگ میشن چاره چیه
خوب عزیزم الان میگی نمیخوای 😑😑😑😑
خب ما چ کنیم🥲
مبارکه ، یکم دیره برا "نمیخوام" گفتن
اینو قبل رابطه ب همسر میگفتی شاید تأثیر میذاشت😅
یا قمر بنی هاشم 😀
مبارکهههه
دیگه حالا که شده هم الانم ۱ ماهشه ۸ ماه دیگه بدنیا میاریش ان شاءالله به امید خدا
نگهش دار گلم تو که نمیخوای بچه خودتو بگشی
سقط کن
بیخیال حالا که شده
دیگه شده نگهش دار
عزیزم دیگ دیره واس این حرف🥲
مبارکه😁
الان دیگه باید بخای😃
خدا بزرگه توکل به خدا
نگه دار منم نمیخواستم قرص خریدم برا سقط کلیک هزینه کردم الآنم پشیمون شدم
یدونه بچه داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.