نصف ۲۵ قطره رو یک بار میدم میخوره نصفش رو بعد
معمولا صبحا میدم ولی اگه یادم رفته باشه هر وقت یادم بیفته میدم و یهویی میریزم دهنش قورت میده وقتی کوچیک تر بود قطره قطره میدادم
من صبجا بش میدم با سرنگ راحتتره تا قطره چکان
من پدیابست میدم خودش سرنگ داره یکجا میدن فقط اروم طی دو یا سه مرحله سرنگو فشارمیدم ک اون ک تو دهنشه بخوره بعد بعدیو بریزم تو دهنش
هر وقت یادم بیاد میدمش
همشو یه باره میدم چون یادم میره
نه نتونستم تقسیم کنم از اول یجا دادم
اول اره ولی الان بزرگتر شد یجا میدم
هرمقع یادم بیفته😀
یه جا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.