وای منم این ماه رفتم نمیدونستم یک دفعه شد شیوم نکرده بودم پریودم بودم از خجالت مردم و زنده شدم
زشته ک باشه چاره ای نیست من این سریع خون. ریزی زیاد داشتم سونو گرفتم گف شلوار شورت در بیار
خجالت نداره دکترای سونو هم انقد خونی دیدن که براشون عادیه
من همیشه روز دوم پریود سونو واژینال میدم زشته چی اخه
خجالت بذار کنار دکتر براش عادیه . براتو ام همش چند ثانیه اس..
عطسه کنی خون پاشیده تو صورت دکتر😂😂
نه بابا شرت رو در نمیاری از کنار شرت انجام میده قبلش هم برو دستشویی و نوارت رو عوض کن
خونریریت زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.