۳ پاسخ

من از شیرافزاش خیلی راضی هستم ولی برای پسرم خرید کردم زیاد نمیخوره حتما باید با ی چیزی شیرین کنی وگرنه خودش مزه نداره

تصویر

از کجا تهیه میکنید پیج داره؟

من پوره هویج و کدوحلوایی خریدم
خوب بوده دخترم دوست داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی