۵ پاسخ

الان زوده ولی کلا سعی کن سرلاک زیاد ندی بیشتر خونگی بده.من سرلاک موقع مسافرت بهش میدادم

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه واسه کمکی ایده غذایی برنامه هم بخوای میده
@komaki_koudake_man

تصویر

نه من برا دخترم شروع کردم گوارشش بهم ریخت چند روز درگیر بودم دکتر گفت شکمش باد میکنه زوده بزار برا ۶ ماه من چند روز دادم قطع کردم

چرا صبر نمیکنی تا ۶ ماه تموم بشه؟

با سرلاک ک شروع نمیکنن
سرلاک برا وقتاییه ک بیرونی و نمیتونی غذا درست کنی
با فرنی شروع کن بعد حریره بعد پوره میوه ها و سبزیجات بعدم سوپ

سوال های مرتبط