این طبیعیه بچه من سه روز پی پی نکرده؟

۴ پاسخ

نه عزیزم تو نوزاد زیر یک ماه طبیعی نیست و روزانه چند بار باید دفع داشته باشه
با پزشک مشورت کنین

اره عزیزم ازدکترپرسیدم گفت چون داره وزن میگیره

نه باید پی پی کنه حداقل دوبار در روز

شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی