۱۹ پاسخ

بادست بگیر سینت و باریکش کن بزار دهنش همونجوری بهش بده ولش نکن تا عادت کنه

واسه منم نگرفت مجبور شدم شیرخشک بدم

نوک سینه ات بکش بیرون خودت یکم لج میکنه ولی اخر میگیره هی تکرار کن این کار یکم که اینو انجام بدی دو طرف سینت بدی عقب نوکش میاد بیرون

نی نی منم خیلی اذیت می کنه و نمی گیره، خیلی باهاش کلنجار می رم تا بگیره. وقتی کاملا بیدار و هوشیاره امتحان کن. برای من اکثرا تو بیداری خوب سینه می گیره.

برامنم اینجور بود
شیرتو بدوش کامل کاامل که دوشیدی بزا میکیره
من اینکارو کردم گرفت الانم شیرخودمو میدم کلا

تلاش کن اخری میگیره

رابط سینه بگیر

منم تا ۲۵ روز اینطور بودم ی نربکی آب بزار با ی حبه قند بزار قند حل بشه بعد با دست بکش ب سینت میگیره

عزیزم از شیر دوش استفاده کن ماله منم اونجوری بود تا بیست روزگی خوب شدو الان خودش میگیره سینمو

عزیزم مامان قشنگ اولاش اینطوریه فکر کنم
باید اینقدر بدوشی و بذاری نی‌نی زیر سینه بمونه تا کم‌کم به نوک سینه‌ات عادت کنه و یاد بگیره.
خیلی فشار روی ذهن و روانت هست بخاطر این موضوع اما اول که می.ذاری توی دهنش با دستت بگیر که کوچیک بشه کمی.

رابط سینه هم امتحان کن اگه مشکلش با فرم و اندازش شاید براش راحتر بشه

منم اینطوری بودم نوک سینتو با روغن حیوانی چربش کن خودت قشنگ ماساژش بده طوری که نرم و نازک بشه بعد بشورش بزار دهن نی نی باید خیلی ماساژ بدی که خوب نرم شه

با قطره چکون از بغل سینت شیر بده سینه رو هم مک میزنه میگیره

فقط صبر
دخترمن ۶ روز اشک ریخت و درنهایت گرفت

خسته نشوووووو نوک سینتو‌نازک کن بده دهنش اصلا شیشه شیر نده بهش
مقاومت‌کن میگیره منم برا بچه‌اول تا ده روز‌اذیت شدم هم‌خودم خیلی گریه کردم‌هم بجه‌ولی دلم‌نمیخواست بچه شیرخشکی بشه دیگ بعد ده روز گرفت

شقاق سینه بگیر هیدرودرم بزن به سینه ات یکم قبل شیردهی نرم میکنه سینه رو بعد قبل شیر دادن سینه رو بسور شیر بده منم نوک سینم خیلی بزرگ و پهن بود نمیگرفت بهداشت گفت اونکارو کنم دیگه گرفت

کوتا نیا تحمل کن درست میشه

زن داداشم همین مشکل داشت ولی بشدت مقاومت کرد تا حدود چهل روز شیرش میدوشید به بچه میداد بعدش که بچه بزرگتر شد خودش سینه رو گرفت

تنها نیستی منم مثله شما هستم دیگه شیرخشک میدم

سوال های مرتبط