خانما کادو تولد چی میخواین بخرین برا بچتون ؟چی پیشنهاد میدین؟

۱۰ پاسخ

تولد خانواده خودمو باباش کلا ۹ نفرم نیستیم،کادو ولی نمیدونم چی بگیرم

من اسکوتر خریدم
پسر بزرگم براش این ابزار رو خرید

تصویر

سکه فقط چیزی که براش بشه سرمایه

من حقیقتش برای تولدش براش بیمه عمر رد کردم
ماهی ۳میلیون تا ۱۵سالگیش بعد اونموقه میدم بهش خودش تصمیم بگیره براش
البته تا ۳یا۴ ماه دیگه میخوام براش یه دوچرخه خوب بگیرم که بتونه استفاده کنه

ما دوچرخه میخواییم بگیریم

یه تولد خانوادگی گرفتیم دوازده نفری بودیم یه پلاک کوچولو خیلی اسباب بازی داشت اخه

ما کیک گرفتم ولی کادو خاصی نگرفتیم هر وقت میریم بازار یه اسباب بازی میخرم تو سنی هم نیست که بفهمه

هیچی در نظر نگرفتیم هنوز.واقعا نمیدونم چی بگیرم.البته پولی ام نمی مونه

فقط تولد معمولی گرفتیم چیزی نخریدیم تا یکم بزرگتر بشه دوچرخه بگیریم چون یه دوچرخه داره تو حیاط

من میخواستم زنجیر پلاک بگیرم ولی از کار تعدیلم کردن دیگه نمیتونم بخرم

سوال های مرتبط

مامان الآی مامان الآی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان چغاله بادوم مامان چغاله بادوم ۲ سالگی
مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 ۲ سالگی