۵ پاسخ

ببین حین گریه زیاد معمولا تو گریه شیر نمیخوره چون فردا ممکنه بی قرار بشه و نخوره در حد دوتا قطره چکون دارویی بهش آب و قند بده قندش نیوفتع قند منظورم اینه تو ی استکان چای خوری. یدونه قند بریز آب جوشیده باشه سرد شده ک قندش نیوفتع

بچه من وقتی آروغ داره این کار رو میکنه

شاید دلش دردمیکنه

پمپرزش عوض میکنی ادرار زیاد داره یا کم؟

ببرش دکتر شاید دلیلی داره شیر نخوردنش یا شیر خشک بهش بده کم اب نشه بدنش

سوال های مرتبط