سلام بتا ۶۳۴ نیاز به تکرار داره؟

۶ پاسخ

ایشالله این دفعه صحیح و سلامت بغلش کنی.من جمعه موعدمه باهم سقط کرده بودیم دی ماه .برا منم دعا کن مثبت باشم و صحیح و سلامت جفتمون بغل بگیریمشون

نه خوبه،،،چند روز تاخیری؟

علائم هم داری.؟

نه عالیه مبارکت باشه انشالله به سلامتی بغل بگیریش

نه عزیزم مبارکه

نه دیگه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان حلما و نیما مامان حلما و نیما ۱ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد