ایشالله این دفعه صحیح و سلامت بغلش کنی.من جمعه موعدمه باهم سقط کرده بودیم دی ماه .برا منم دعا کن مثبت باشم و صحیح و سلامت جفتمون بغل بگیریمشون
نه خوبه،،،چند روز تاخیری؟
علائم هم داری.؟
نه عالیه مبارکت باشه انشالله به سلامتی بغل بگیریش
نه عزیزم مبارکه
نه دیگه مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.