۵ پاسخ

من برا پسر بزرگمو دارم
خیلی دوسش داره باهاش بازی می‌کنه

عاااااالیه من خیلی راضیم
نی نی لای لای هم عالیه عزیزم من از خرید جفتش واقعا راضیم

من تو سیسمونیش براش تشک بازی معمولی گرفتم خوبه.
براش موزیکال هم هدیه آوردن اینم خوبه ولی از نظر تایم سرگرم موندن برای پسرم انگار فرقی نداره

بله خیلی دوست داره از ۲ ماهگی براش خریدم الانم واقعا سرگرم میشه باهاش
همه جا قیمتاشون یکیه از ۲ خورده ای هست تا گرونتر

من چون خواهرزاده ام نمیموند و براش جالب نبود نگرفتم
ولی تو گهواره دیدم خیلیا بچه هاشون میمونن
بزن تراب پیدا میکنی

سوال های مرتبط