آخی خدا انشالله زودزودخوبش کنه
من انحام دادم عزیزم
اصلا نترس
نه عزیزم نگران نباش بابای من چندبار تا حالا سنگ شکن رفته کلا کلیش سنگ سازه، یکم درد داره ولی خطرناک نیست، سنگ رو با لیزر خورد میکنن بعد میاد کم کم دفع میشه
مامان من اسفند ماه انجام داد
سنگ شکن کرد آره مقداری درد تو پهلو بعد عمل هست ولی قابل تحمل
بعد یه لوله میزارن داخل مجاری ادرار واژن بعد یک ماه باید بره درش بیاره
تو این مدت سنگینی نباید بلند کنه یهو نشست برخاست نکنه مواظب باشه لوله از داخل واژن در نیاد
این لوله باعث میشه سنگ ها خورد شن ریز شن راه حالب باز شه بیان بیرون همراه ادرار
مامانمم چندروز اول کمی خونریزی کم واژن داشت و درد چون بد بلایی میکرد بعدش خیلی خوب شد دیگ اصلا متوجه نبود اون داخل هست
وقتیم لوله در آورد ۲.۳ روز واژن درد میکرد بعد خوب شد
نه اصلا دوست من توی ۱۸ سالگی رفت راحتم بود واسش انگار تازه خیلیم شن و سنگ داشت بزرگ بودن ولی نه راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.