ترب سیاه بخر ابشو بگیر بده بخوره
خیلی تنده فک کنم ولی من شوهرم ک میخوره بعدش سنگ دفع میشد
شرابم زود دفع میکنه
اگه میتونه بدوعه پله رو بالا پایین بره زودترمیاد
ببر بیمارستان مورفین میزنن دردش اروم میشه
تحرک داشته باشه پله خوبه
فقط برید بیمارستان اگه خیلی حالش بده امپول میزنن
دردش مث درد زایمان هیچ کاری نمیشه کرد جز تحمل تا خارج بشه....
حتما بره سونو
شوهر منم همینطور بود رف سونو گف اگه یکم دیرتر میومدی کلیتو از دست میدادی به روشای خونگی اکتفا نکنین
آخ آخ
برید درمانگاه آمپول دیکلوفناک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.