۷ پاسخ

اگه مسدودمون نمیکنین ابجو

برو از عطاری قهوه هسته خرما بگیر من که شش سال سنگ کلیه داشتم کلی دارو...... مصرف کردم هیچکدوم اندازه این جواب نبود
عرق خار شتر هم بگیر صبحانه یه لیوان ناشتا بخور عالیه

اوف منم دیروز رفتم سونو متوجه شدم یه سنگ ۷ میلی دارم چند روزه مردمو زنده شدم از درد

برو پیاده روی با سرعت بالا همزمان مایعات زیاددهم بخور
دمنوشای گیاهی هم خوبن

پیاده رویی
این پرز های روی ذرت هسته اونارو بجوشون بخور
اگه میتونی بخوری ابجوو الکل داربخور من خودم همین کار کردم یه سنگ ۹ میل دفع کردم بدترین درده سنگ کلیه داشتن یادم میاد حالم بد میشه 🤕

دلستر از اینا تلخا که تو سوپر مارکتیا هست یا اب جو

عزیزم تو صفحه من چندتا تاپیک قبلیم در مورد همینه سه چهارتا تاپیکه همشو جواب هارو بخون مفید بود برای من

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی