۳۴ پاسخ

دارم به مسوللین بی شرف فحش میدم و به جنگ فکر میکنم
چرا نمیفهمن که با آدم های بی شرف حرف نمیزنن چه برسه مذاکره
اخه مذاکره برای چی

به اینکه ترامپ چه بازیگر حرفه ای هست ..
و اینکه مردم ما هر بار گول حرفها و کارهاش رو می خورن..
و مردمی که کلا قضیه ی اپستین رو فراموش کردن!

کلا فکرم درگیره نمیدونم به چي فکر کنم.. عجب زندگي داریم

خرج هایی که داریم به خونه میکنیم بازسازی میکنیم خیلی هزینه برداشته

طلاق

به اینکه آملت درس کنم🤣🤣🤣

خواب بد دیدم

ب اینک دو هفتس با مامانم قهرم امشب برم جاش یا ن توی دلم خیلی ناراحتم ازش از یطرفم دلم میسوزع

ب حقوق ۱۰تومنی دارم فک میکنم ک میگیریم
تازع دارم فک میکنم از کی۱۷۰۰قرض کنم ک بشع۱۱ تومن قرضامو بدم😂😑ن. روغن دارم ن قند ن نمک

به اینکه سر خیلی چیز بیخود پریروز ناشکری کردم الان مثل چی پشیمونم

به همه چی

ذهنم آشفته ی آشفتست
به همه چی فکر میکنم
گرونی
بی پولی
خونه مستأجری
بی درکی شوهرم
به خانواده شوهرم که به کارهاشون فکر میکنم دلم میخاد تا زنده ام نبینمشون
به جنگ....
به همه چی ....

به بدهکاریامون به گرونی
به آینده🫤🫤 به بچه دوومم🤣🤣🤣🤣

به بیکاری شوهرم وقرضامون

جنگگگ🥲

بی پولی

به خیلی چیزا

که زودتر پریودم تموم شه...🤭🤣

ای بابا گردالو
چرا مثل هم میرازین آدم قاط میژنههههه

داره تو ذهنم با شوهر خواهرشم و خود خواهرشم و مامانش جر و دعوا می کنم فحششون میدم

همین الان بگم دلم میخواد خانواده شوهر خفه کنم خفههههههههه

فردا غذا چی درست کنم باز😂😂😂😂😂

به اینکه سابکار شوهرم زود تر پول بده برم دندونم درست کنم دارم از درد میمیرم

داریم خونه میسازیم دیگ اخراشه خعلی ذوقشپ دارم بعد شیش سال میرم خونه خودم چیوکجا بزارم چجوری بچینم

ب اینکه اگه جنگ شد چکار کنم بمونم تهران تحمل کنم یا برم خونه مامانم اینا

کی پریود میشم

امروز ظهر حقوق شوهرم واریز شد ، دقیقا ۱۰۰ میلیون بود تا دو ساعت بعد
بعد از دادن بدهی و طلب ۱۵ تومن براش موند
ما موندیم هزینه شیر خشک و پوشک و تغذیه خدا تومنی یه بچه ها
این زندگیه برامون ساختن ؟
دلم برا شوهرم سوخت میگه خیر سرم مهندسم
کارمند پتروشیمی ام …
خدا از باعث و بانی این وضع نگذره خیلی برای شوهرم ناراحتم 🥺

اینکه ۱۱سال مستاجرم...غصه عین خوره داره منو میخوره...با این گرانی‌های سرسام آور...شاید نتونم صاحب خونه شم... بچه‌هام دارن بزرگ میشن...💔

من ب خونه
یماه دیگه موعدشه

اینکه طلاق بگیرم راحت بشم یا به خاطر پسرم بسوزم و بسازم‌ خودمو پیر کنم

خونه فروختیم طرف بدقولی کرده پول نمیده .خونه دیکه خریدیم طرف فشار اورده پول بده تمام دارو‌ندارمونو فروختیم و کلی قرض کردیم بخاطر بدقولی طرف مقابل
مدرسه بچم هنور جاشمشخص نیست
خودمون لنگ در هوا
خرج و مخارج
ماشین نداریم و بچه مریض
و.... انننققققدر دلمشغولی دارم ک تا صبحم بخوام فک کنم غصه بخورم مورد جدید هست

بندرعباس قشنگم 😭😭😭😭

من به گرفتن خونه
تو دیوار دارم نگاه میکنم بد جور فکرم درگیره قیمت ها سرسام آوره اونی که ما می‌خواییم پولمون نمی‌رسه

این که کی میتونم از این زندگی گیری نجات پیدا کنم و راحت شم 🥲
خداییش دیگه نمیکشم 💔🫠

سوال های مرتبط