کسی سابقه سنگ کلیه داشته؟
#بچه
#شیر
#رفلاکس

۱ پاسخ

بله عزیز
من داشتم سنگ ۵میلی حالب که با طناب زدن و پله بالا پایین رفتن و البته آب فراوان خوردن تونستم دفعش کنم
دکتر هم کنارش دو تا قرص داده بود که شدت دردش رو کمتر کرده بود
تریامسینولون
و فنازوپریدین که رنگ ادرار رو نارنجی میکنه

سوال های مرتبط