سلام پسر منم سنگ کلیه داره ۱۲ میلی دارم دق میکنم🥲 شما چیکار کردین چند میلی بود اندازش پیش کدوم دکتر بردین
پسر منم داره گفتن ریزه حالا دکتر محلول داذه بهش بدیم
دکتر به خواهرم گفته بود بهش آب مایعات کم دادی اینطوری شده .
من دخترم کولیک داشت چون خیلی جیغ میزد
دکتر ناشی
دکتر خودش مسافرت بود .
گفت این سنگ کلیه داره ببره سونو
من ساعت ۷ دکتر بودم
سونو ساعت ۹ وقت داد
وقتی اومدم خونه انقد گریه کردم به بابام زنگ زدم که میگه زهرا سنگ کلیه داره اون موقع فکر کنم ۴ ماهه اینا بود
بابام گفت اشکالی ندارع با دارو رفع میشه
وقتی سونو بردم همه جا شکمش و نگاه کرد گفت هیچی نیست نگران نباش
اگه هم باشه با دارو رفع میشه گلم
من پسرم چهار ماهگی داشت هر دوتا کلیه هاش بردمش دکتر . دکتره یه محلولی داد دست ساز تو داروخونه درست کرده بودن خوب شدد خداروشکر
خواهر زاده منم از بچه شما کوچیکتر بود فک کنم داشت با دارو رفع شد .فقط شبا یکم درد میکشید گریه میکرد
خواهر زادی منم داشت فقط مایعات زیاد بده بهش بعد هندونه رو بپز سرد شد بده بخوره خیلی خوبه
با داروی دستساز رفع میشه عزیزم
دخترداییم وقتی خیلی کوچولو بود داشت فکر کنم با دارو اوکی میشه ایشالا
چند سالشه
از کجا فهمیدین؟اگه ریز باشه با دارو اینا فک کنم رفع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.