منم تنبلی تخمداندداشتم
من هستم
سلام من داشتم یک سال و خورده ای
اصلاح سبک کردم +قرص متفورمین +دوسین
بعدش دوماه اخر قرص دوفامد و لتروزول خالی استفاده کردم باردار شدم
شما سعی کن باشگاه رو هم از اولش برین و یک شب درمیون رابطه با پوزیشن عمیق داشته باشین
من ناامید بودم میخواستم برم باشگاه ک با وجود استفاده از دوفامد دیدم پریودم تاخیر افتاد بعد شانسی بی بی چک زدم و مثبت شد
تنبلی تخمدان که چیزی نیس عزیزم منم داشتمو و و باردار شدم الانم سومی رو باردارم
منم دکتر سونو گفت تنبلی تخمدان داری خب بعد ۲ ۳ ماه باردار شدم نرفتم دکتر و هیچ دارویی استفاده نکردم 🙂
من بعد ی سال اقدام امروز بی بی زدم هاله پررنگ انداخته
چند بود؟؟
من شدم 🥰
باردارشدن باتنبلی متاسفانه خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.