۹ پاسخ

منم تنبلی تخمداندداشتم

من هستم

سلام من داشتم یک سال و خورده ای
اصلاح سبک کردم +قرص متفورمین +دوسین
بعدش دوماه اخر قرص دوفامد و لتروزول خالی استفاده کردم باردار شدم
شما سعی کن باشگاه رو هم از اولش برین و یک شب درمیون رابطه با پوزیشن عمیق داشته باشین
من ناامید بودم میخواستم برم باشگاه ک با وجود استفاده از دوفامد دیدم پریودم تاخیر افتاد بعد شانسی بی بی چک زدم و مثبت شد

تنبلی تخمدان که چیزی نیس عزیزم منم داشتمو و و باردار شدم الانم سومی رو باردارم

منم دکتر سونو گفت تنبلی تخمدان داری خب بعد ۲ ۳ ماه باردار شدم نرفتم دکتر و هیچ دارویی استفاده نکردم 🙂

من بعد ی سال اقدام امروز بی بی زدم هاله پررنگ انداخته

چند بود؟؟

من شدم 🥰

باردارشدن باتنبلی متاسفانه خیلی سخته

سوال های مرتبط