سلام
سونو گرافی برای بچه یکساله ضرر داره

۵ پاسخ

سلام نه چون قطعا با تجویز پزشکه.من تا الان ب تجویز دکتراش بالای ۱۰ بار سونو بردمش

این چیزارو با نظر دکتر پیش ببر نه مامانای گهواره🙋‍♀️

نه من دخترم دو ماهگی بردم فتخ ناف داشت انجام داد ضرر نداره آخه عکس یا ام ار ای نیست که اشعه داشته باشه بعد سالی ماهی یکباره

من بچمو ۱۷ روزگی بردم واسه دل و روده هاش چون نفخ زیادداشت و سفت بود شکمش نه زیاد ک نمیخوای بری یه بار درسال و چندسال یه بار نه ضرری نداره

تشخیص دکتر باشه باید انجام بشه دیگ

سوال های مرتبط