سلام نه چون قطعا با تجویز پزشکه.من تا الان ب تجویز دکتراش بالای ۱۰ بار سونو بردمش
این چیزارو با نظر دکتر پیش ببر نه مامانای گهواره🙋♀️
نه من دخترم دو ماهگی بردم فتخ ناف داشت انجام داد ضرر نداره آخه عکس یا ام ار ای نیست که اشعه داشته باشه بعد سالی ماهی یکباره
من بچمو ۱۷ روزگی بردم واسه دل و روده هاش چون نفخ زیادداشت و سفت بود شکمش نه زیاد ک نمیخوای بری یه بار درسال و چندسال یه بار نه ضرری نداره
تشخیص دکتر باشه باید انجام بشه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.