سلام کسی سر در میاره از این سونو گرافی

تصویر
۹ پاسخ

زیر دلم بعد سمت راست حالت تهوع دارم بعد ب سختی نفس میکشم.همیشه خستم

چت جی بی تی
کجات درد داره

میتونید بگید این یکی سونوگرافی چیه فقط شماره هستش

الان از درد دارم میپیچم ب خودم

عزیز جان چجوری متوجه شدید

...

تصویر

.

تصویر

.

تصویر

بفرما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر😍 مامان رادمهر😍 ۲ سالگی
مامان شیوا*شادی مامان شیوا*شادی ۲ سالگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاخه نبات مامان شاخه نبات ۱ سالگی