مامانا کسی. سر از این ازمایش در میاره

تصویر
۳ پاسخ

همه تقریبا طبیعی و جای نگرانی شدید نیست، بهتره دکتر چک کنه.این آزمایش هورمون‌های بارداری و سلامت جنین هست

همه تقریبا تو محدوده نرمال برای حدود هفته 15 بارداری هست

ازمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر😍 مامان رادمهر😍 ۲ سالگی
مامان شاخه نبات مامان شاخه نبات ۱ سالگی
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی ۴ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای😍🤤 مامان نون خامه ای😍🤤 ۲ سالگی